Иновативни здравно-социални услуги в община Аврен

Дата на публикуване: 09.01.2025 09:56



Прием на заявления за предоставянето на иновативни здравно-социални услуги

Община Аврен започва прием на заявления за ползване на иновативни здравно-социални услуги, които ще се предоставят по домовете на потребителите на територията на общината. Новата процедура – BG05SFPR002-2.012 по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. надгражда реализираните до момента дейности и постигнати резултати по проект „Грижа в дома“ и допълва подкрепата към най-уязвимите групи от населението. Услугите ще се предоставят до 31.12.2026 година.
Индикативният брой потребители за община Аврен, определен от Управляващия орган, е минимум 16 потребители.

Целевите групи по новата процедура трябва да отговарят на следните условия :
- самотноживеещи лица с увреждания, които независимо, че нямат определена чужда помощ, разполагат със съответните медицински документи, удостоверяващи невъзможността им за самообслужване за определен период от време; 
- самотноживеещи лица в надтрудоспособна възраст в невъзможност за самообслужване, които нямат определена по съответния ред степен на намалена работоспособност.
За всички допустими по настоящата процедура потребители ще се изготви реална оценка на потребностите  от подкрепа по специално изготвена от Управляващия орган Методика, използвайки инструментариума за извършване на функционална оценка на лицата за извършване на ежедневни дейности по скалата на Бартел и оценка на възможностите на лицата да извършват инструментални ежедневни дейности по скалата на Лоутън-Броди.
В тази връзка, Община Аврен обявява процедура за прием на заявления за потребители за предоставяне на иновативни здравно-социални услуги. След извършване на оценка на потребностите, на одобрените лица в рамките на финансирането по проекта, ще бъде предоставена  почасова услуга -  периодично, според потребностите, като не се допуска дублиране на дейностите с ползваните услуги/дейности по други програми и проекти.
          Документи за кандидатстване:

  • Заявление (по образец)
  • Документ за самоличност (за справка);
  • Документ за самоличност на законния представител – настойник, попечител (за справка);
  • Експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК (копие);
  • Медицински протокол на ЛКК (копие);
  • Други медицински документи - актуална епикриза и др. (копие);
  • Удостоверение за настойничество/попечителство (копие);

Срок за подаване на документи - постоянен

Документите се подават лично или чрез упълномощен представител на  потребителя в деловодството на община Аврен в работни дни от 08:30 ч. до 17:00 часа на адрес: Община Аврен, с. Аврен, ул. „Йордан Ноев” № 50.

 


ОБЯВЯВА ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ

Община Аврен обявява процедура за подбор на персонал за предоставяне на иновативни здравно-социални услуги по Процедура BG05SFPR002-2.012 „Иновативни здравно – социални услуги“ финансирана по  Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027, за длъжност  „Домашен санитар“ :

         Минимални изисквания:

  • Образователна степен –без изисквания;
  • Сертификат за успешно преминато обучение по предходни проекти със същата насоченост е предимство;
  • Професионален опит – не се изисква. Опитът в предоставянето на сходни услуги се счита за предимство.

     Специфични изисквания:

  • умения и нагласа за работа с лица с увреждания и възрастни хора;
  • добро психическо и физическо здраве, емоционална устойчивост;
  • добри комуникативни умения, висока мотивация за работа в екип;
  • отговорност, конфиденциалност, своевременност;
  • зачитане на достойнството и личността;
  • зачитане правото на изразяване на мнение и изслушване;
  • индивидуален подход на предоставяните грижи;
  • проява на толерантност и разбиране, относно многообразните потребности на потребителя.

 Документи за кандидатстване:
1. Заявление
2. Документ за самоличност (за справка);
3. Автобиография;
4. Декларация за обработка на лични данни;
5. Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишен по съответния ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства;
6. Декларация относно трудовата заетост на кандидата;
7. Копие от документ за завършено образование;
8. Копие от трудова книжка, или друг документ доказващ професионален опит;

Подборът на кандидатите ще се провежда на два етапа:

  • по документи;
  • събеседване с допуснатите кандидати.

Одобрените по документи кандидати ще бъдат информирани за датата и часа за провеждане на събеседване. С одобрените кандидати се сключва срочен трудов договор, за срока на изпълнение на проекта.

Образците на документи са достъпни към настоящата обява в сайта на Община Аврен www.avren.bg и деловодството.

Срок за кандидатстване: от датата на публикуване на обявата.

Документите се подават лично или чрез упълномощен представител на  потребителя в деловодството на община Аврен в работни дни от 08:30 ч. до 17:00 часа на адрес: Община Аврен, с. Аврен, ул. „Йордан Ноев” № 50.





Стартира процедура за предоставяне на иновативни здравно-социални услуги в община Аврен

 На 10.01.2025 г. приключва  изпълнението на дейностите по Проект BG05SFPR002-2.001-0080-C01 „Грижа в дома в община Аврен“ по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома“ на  програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027. За недопускане на  прекъсване в предоставяните здравно-социални услуги за най-уязвимите групи, предстои стартиране на нов проект с насоченост към нуждаещи се самотноживеещи лица с увреждания и възрастни хора в невъзможност за самообслужване. Операция „Иновативни здравно-социални услуги“ надгражда реализираните дейности и постигнатите резултати по процедура „Грижа в дома“ и допълва подкрепата към най-уязвимите групи от населението.

Допустими  дейности:

  1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора в невъзможност за самообслужване, супервизия и обучения на екипите във връзка с въвеждането на нови методологии за оценка на потребностите(задължителна дейност).
  2. Развитие и предоставяне на иновативни дистанционни услуги – телекеър, вкл. осигуряване на специализирано оборудване за тяхното предоставяне (при необходимост).
    Индикативният брой потребители за община Аврен, определен от Управляващия орган, е минимум 16 потребители по Дейност 1 и 2 потребители по Дейност 2.

Целевите групи по новата процедура трябва да отговарят на следните условия :
- самотноживеещи лица с увреждания, които независимо, че нямат определена чужда помощ, разполагат със съответните медицински документи, удостоверяващи невъзможността им за самообслужване за определен период от време; 
- самотноживеещи лица в надтрудоспособна възраст в невъзможност за самообслужване, които нямат определена по съответния ред степен на намалена работоспособност.

Услугите по операцията ще се предоставят до 31.12.2026 г.


Прикачени документи