Ръководство

Дата на публикуване: 02.04.2024 09:15

 

   /assets/OS/DSC_0044.JPG
Кмет: Емануил Младенов Манолов
Роден на: 20 февруари 1978 г. в гр. Варна
Образование: ШУ "Епископ Константин Преславски"
гр.Шумен-Специалност "История"
Професионален опит:  Кариерата си е започнал в общинската администрация в Аврен, където работи 2 години като главен специалист и младши експерт в сферата на културата и спортните дейности.
От 2006 г. до 2010 г. е старши експерт в Бюрото по труда в Аврен.
От 8 юни 2010 г. е директор на Регионална дирекция „Социално подпомагане” – Варна.
Избран за кмет на община Аврен за мандат 2011 г.- 2015 г.
Избран за кмет на община Аврен за мандат 2015 г.- 2019 г.
Избран за кмет на община Аврен за мандат 2019 г.- 2023 г.
Избран за кмет на община Аврен за мандат 2023 г.- 2027 г.

Програма за управление на Община Аврен, Област Варна за мандат 2023 год. – 2027 год.

 
 

                                                                                                                                                                    

Зам.-кмет: Боян Владимиров Георгиев
Направление: "Инвестиционна политика, устройство на територията, общинска собственост и транспорт"
Роден на:
18 септември 1974 г.  в  гр. Варна.
Образование: ШУ "Константин Преславски" гр. Шумен, степен магистър специалност "Социални дейности"
Семейно положение: семеен, с две деца
Професионален опит: На местните избори през 2007 г. е избран за общински съветник от ПП ГЕРБ,
от 2009 г. е технически ръководител на ВиК - Аврен до ноември 2011 г.


  


Заместник -  Кмет : Светлана Недкова Георгиева
Направление: „Образование, култура, здравеопазване, туризъм,  спорт, младежки и социални дейности"
Родена на: 02 юли  1976 година в гр. Провадия.
Образование: Завършила е основно образование в родното си село Царевци, средно образование през 1995 година  в Техникум по икономика гр. Варна. През 2000 година завършва висше образование, степен магистър в Стопанска академия „Д.А. Ценов“ гр. Свищов, специалност „ Икономика”
Семейно положение: Омъжена с едно дете.
Професионален опит:
В периода 1996 г. – 1998 г. е работила като  учител в ОУ „Д-р Петър Берон“ с.Царевци;
От 1999 г. до 2000 г. работи като Ръководител на Общинска служба за социално подпомагане – Аврен;
От 2000 г. до 2001 г. – началник отдел „ Общинска собственост, стопански дейности, земеделие и транспорт“ в община Аврен;
От 2003 г. до 2004 г. – Секретар на Община Аврен;
През 2004 г. – Директор на дирекция „ Административно – правно обслужване, социални дейност и здравеопазване“ в Община Аврен;
От 2007 г. до 2015 г.   общински съветник в Общински съвет - Аврен ;
От 2008 г. до 2009 г. – Гл. експерт „Информационно обслужване“ в Община Аксаково
От 2009 г. до 2015 г. – Технически сътрудник във „Виктрикс“ ООД гр. Варна;
От 2015 г. до 2023 г. –  Председател на Общински съвет – Аврен;
От 20.11.2023 г. е заместник кмет на Община Аврен

 

 



 
 
 

 


Прикачени документи

Наименование Брой тегления
РД-42-1.doc 213 Изтегли документ с име "РД-42-1.doc"

  1. Ръководство - Текуща страница
  2. Административно обслужване
  3. ВЪТРЕШНИ ПРАВИЛА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ЦИКЪЛА НА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ В ОБЩИНА АВРЕН
  4. Декларации и регистър на декларации по ЗПК
  5. Декларации и регистър на декларации по ЗПКОНПИ
  6. Конкурси
  7. ЗАПОВЕД 36 - Закон за защита на класифицираната информация
  8. Съобщения на Общинска администрация Аврен
  9. Заповеди
  10. Административен регистър
  11. Закон за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси
  12. Функции на кмета на общината
  13. Българско местно самоуправление-въпроси и отговори
  14. Статут за удостояване с почетни звания и отличия
  15. Общински план за развитие
  16. Данни за кореспонденция и работно време
  17. Структура
  18. Достъп до обществена информация
  19. Закона за защита на класифицираната информация
  20. Седалище и адрес
  21. Работно време на звеното за административно обслужване
  22. Работно време на администрацията
  23. За нас
  24. асс