Конкурси
О Б Я В Л Е Н И Е
Общинска администрация – Аврен, Област Варна със седалище и адрес: с. Аврен, област Варна, ул. „Тодор Ноев“ № 8 на основание чл. 91, ал. 1 и ал. 2 от Кодекса на трудаи заповед № 512 от 06.06.2025 год. на кмета на Община Аврен обявява конкурс за длъжността „Вътрешен одитор“ при следните условия:
- Вид на правоотношението: трудово правоотношение на 8 (часов) часов работен ден, петдневна работна седмица.
- Място на работа: Община Аврен, област Варна, с. Аврен, ул. „Тодор Ноев“ № 8.
- Характер на работа: Осъществява вътрешен одит по Закона за вътрешния одит в публичния сектор на всички структури, програми, дейности и процеси в общината (в т. ч. на разпоредители с бюджет от всички нива), включително финансираните със средства от Европейския съюз.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- образование - висше;
- образователна степен – „бакалавър“;
- професионален опит във вътрешния одит в публичния сектор – не се изисква.
- Специфични изисквания за заемане на длъжността:
- да е дееспособно лице;
- да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
- да има завършено висше образование и придобита образователно-квалификационна степен „магистър“ или „бакалавър“;
- да притежава сертификат „вътрешен одитор в публичния сектор“, издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл. 53 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор, или да притежава валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор.
- да отговаря на изискванията по чл. 107а, ал. 1 от Кодекса на труда.
- Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:
- професионална област на придобито висше образование направления – финанси, икономика, право;
- компютърна умения - офис пакет MSOffice/Word,Excel;Internet;
- Начинът на провеждане на конкурса:
- тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
- интервю.
- Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
8.1. заявление за участие в конкурса;
8.2. копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;
8.3. копие на сертификат съгласно чл.19, ал.2, т. 4 от ЗВОПС;
8.4. декларация по чл. 19, ал. 2, т. 1 и т. 2 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор.
- Място и срок за подаване на документите за участие: лично или чрез пълномощник (нотариално заверено пълномощно) в деловодството на Община Аврен, находящо се в Информационен център за обслужване на граждани в с. Аврен на адрес: село Аврен, ул. „Йордан Ноев” № 50, Община Аврен, Област Варна всеки работен ден от 8.30 до 17.00 часа или по електронен път, като заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл. 19, ал. 2, т. 1 и т. 2 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор са подписани от кандидата с електронен подпис и изпратени на адрес: office@avren.bg в 30 – дневен срок от датата на публикуване на обявлението.
- Размер на основната заплата, определена за длъжността – минималната заплата за длъжността съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията е в размер на 1077 лева.
- На допуснатите кандидати ще се съобщи писмено датата, часът на започване и мястото за провеждане на конкурса.
- На недопуснатите кандидати ще се съобщи писмено съображенията за отказа за допускане до конкурса.
- Резултатите от конкурса ще се съобщят на участвалите в него лица по реда на чл. 95, ал. 2 от Кодекса на труда.
- При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощник се уведомяват от гл. специалист „Човешки ресурси“ при Община Аврен за пречките за назначаване, посочени в чл. 107а, ал. 1 от Кодекса на труда. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. Когато заявлението се подава по електронен път, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща.
За контакти: главен специалист „Човешки ресурси“, тел. за връзка: 0892/293 481.
О Б Я В Л Е Н И Е
Общинска администрация – Аврен, Област Варна със седалище и адрес: с. Аврен, област Варна, ул. „Тодор Ноев“ № 8 на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл.14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност на държавни служителии заповед № 511 от 06.06.2025 год. на кмета на Община Аврен обявява конкурс за длъжността „Ръководител вътрешен одит“ при следните условия:
- Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1.1. висше образование, степен „магистър”;
1.2. професионален опит – 4 години стаж или ранг ІІІ младши;
1.3. специфични изисквания за длъжността:
- да отговарят на изискванията на чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител;
- да отговарят на изискванията на чл. 19, ал. 2, т. 1, 2 и 4 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор, а именно: да са дееспособни лица; да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер и да не са лишени по съдебен ред от правото да заемат съответната длъжност; да притежават сертификат за вътрешен одитор в публичния сектор, издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл. 53 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор или да притежават валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор;
- да отговарят на изискванията на чл. 21, ал. 2 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор.
1.4. допълнителни умения и квалификации:
- професионална област на придобито висше образование – направление финанси, икономика, право;
- компютърна умения - офис пакет MSOffice/Word,Excel;Internet;
- управленска компетентност, работа в екип, комуникативна компетентност, ориентация към резултати, компетентност за преговори и убеждаване, фокус към клиента, професионална компетентност, стртегическа компетентност и дигитална компетентност.
- български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
- Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността: 1077 лв.
Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
- Начинът на провеждане на конкурс:
- тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
- интервю.
- Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
4.1. заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност на държавни служители, към което се прилагат:
4.2. декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
4.3. копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
4.4. копия от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит;
4.5. копие от сертификат „вътрешен одитор в публичния сектор“, издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл. 53 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор или копие от валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор;
4.6. декларация по чл. 21, ал. 2 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор ;
4.7. копия от други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.
- Място и срок за подаване на документите за участие: лично или чрез пълномощник (нотариално заверено пълномощно) в деловодството на Община Аврен, находящо се в Информационен център за обслужване на граждани на адрес: село Аврен, ул. „Йордан Ноев” № 50, Община Аврен, Област Варна всеки работен ден от 8.30 до 17.00 часа или по електронен път, като заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл.17, ал. 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители са подписани от кандидата с електронен подпис на адрес: office@avren.bg в 14 – дневен срок от датата на публикуване на обявлението.
- Списъците с допуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на Община Аврен www.avren.bg, рубрика „Общинска администрация“, подрубрика „Конкурси“.
- При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от гл. специалист „Човешки ресурси“ при Община Аврен за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите по чл. 17, ал. 6 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност на държавни служители информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща.
- Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика: Ръководи, организира, координира дейността на звеното за вътрешен одит в съответствие с изискванията на Закона за вътрешния одит в публичния сектор.
За контакти: главен специалист „Човешки ресурси“, тел. за връзка: 0892/ 293 481.
Публикувано на 06.06.2025 г.
Класиране
на кандидатите участвали
в конкурса за длъжността: началник отдел „Устройство на територията“
към отдел „Устройство на територията“, дирекция „Инфраструктура и инвестиционна политика“ в Община Аврен
На основание чл. 44, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, комисията класира на първо място:
М. Т. З., вх. № М - 801/29.04.2024 г.
Подписи на членовете на конкурсната комисия:
- Даниела Петрова /п/
- Елена Иванова /п/
- арх. Петър Петров /п/
- Снежана Мирова /п/
- Светла Василева /п/
27.05.2024 год.
СИСТЕМА
за определяне на резултатите
за провеждане на конкурс за длъжността
началник отдел „Устройство на територията“
към отдел „Устройство на територията“, дирекция „Инфраструктура и инвестиционна политика“ в Община Аврен
- Конкурсът за заемане на длъжността началник отдел „Устройство на територията“ в община Аврен се провежда чрез решаване на тест и провеждане на интервю (чл. 33 от НПКПМДСл, във връзка с чл. 34, ал. 1 от НПКПМДСл).
- Имайки предвид, че Община Аврен е отдалечена от гр. Варна, решаването на тест и провеждането на интервю да се проведат на 27.05.2024 год. от 9.30 часа в заседателна зала „Просвета” към Общинска администрация - Аврен.
- Продължителността за решаване на теста е 45 минути, като началото и края се обявяват от председателя на комисията (чл. 34, ал. 6 от НПКПМДСл).
- Конкурсната комисия подготвя три различни варианта на тест с 24 затворени въпроса с един възможен верен отговор и одобрява критериите за преценка на резултатите. Изборът на варианта за решаване на тест се извършва по реда на чл. 36, ал. 4 от НПКПМДСл, т.е. след обявяване на началото на провеждане на конкурса един от кандидатите изтегля чрез жребий един от вариантите на тест и го обявява на всички кандидати.
- На кандидатите се осигуряват листове за решаване на теста подпечатани с печат на Община Аврен (чл.35, ал.1 от НПКПМДСл).
- След обявяване на крайният час за решаване на теста – попълнените тестове се поставят в плик голям формат, подпечатан с печат на Община Аврен, като в плик малък формат (подпечатан с печат на Община Аврен), всеки кандидат запечатва попълнен формуляр с неговото име. Отварянето на плика – малък формат става след като тестът се оцени от проверяващите, за да се отбележи резултатът срещу името на кандидата (чл.35, ал. 2 от НПКПМДСл).
- Всеки верен отговор носи 0,25 точки.
- Минималният резултат, при който кандидата да се счита за успешно издържал теста са 16 точки, което е оценка 4,00 (чл. 34, ал. 5 от НПКПМДСл).
- Коефициента, с който се умножава резултата от теста е 4.
- Проверените тестове се подписват от всички членове на комисията.
- Членовете на комисията, след като оценят тестовете, поканват участниците в конкурса и им обявяват резултатите от теста, за което се съставя протокол.
- До участие в интервюто се допускат кандидати, чийто резултат от решаването на теста е най-малко "4".
- Интервюто се провежда след 30 минути от обяваване на края на решаването на теста при условие, че кандидатите са покрили изискващия се минимум от точки.
- Всеки член на комисията преценява качествата на кандидите въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала и попълва формуляр съгласно приложение № 6 от НПКПМДСл ( чл. 42, ал.4 от НПКПМДСл).
- Оценката на кандидата от интервюто е средноаритметична от оценките на членовете на комисията. За успешно издържал интервюто се счита кандидат, получил не по-малко от 4,50.
- Коефициент, с който се умножава резултата от интервюто – 4.
- Окончателният резултат е сбор от резултатите, получени от решаване на тест и от проведеното интервю, умножени с коефициентите по т.9 и т.16 (чл.43, ал.1 от НПКПМДСл).
- Окончателните резултати на кандидата се оформят във формуляр съгласно приложение № 8 от НПКПМДСл (чл. 43, ал.2 от НПКПМДСл).
- Въз основа на проведения конкурс комисията класира от първо до трето място кандидатите с най - висок окончателен резултат, който е получен при провеждането на конкурса, за което се съставя протокол (чл.44, ал.1 от НПКПМДСл).
- В десетдневен срок от приключване на конкурса комисията представя на органа по назначаването протокол за проведения конкурс и всички документи на класираните кандидати (чл.44, ал.3 от НПКПМДСл).
- В срока по т. 20 класирането на кандидатите от първо до трето място се обявява на интернет страницата на Община Аврен. Всички кандидати се уведомяват по електронна поща, като им се изпраща извлечение от протокола по т. 19 (чл.44, ал.3 от НПКПМДСл).
С П И С Ъ К
на допуснати и недопуснати кандидати
за длъжността: началник отдел „Устройство на територията“
Въз основа на преценката конкурсната комисия реши:
- Допуска до конкурс следния кандидат:
- М. Т. З., вх. № М - 801/29.04.2024 г.
Посочения кандидат трябва да се яви на решаване на тест на 27.05.2024 год. от 9.30 часа в заседателна зала „Просвета“ към Общинска администрация – Аврен.
2. Не се допуска до конкурс следните кандидати:
Име, презиме, фамилия |
Основание за недопускане |
Няма такива. |
|
Даниела Колева Петрова - Председател на конкурсна комисия: /п/
Дата: 15.05.2024 год.
О Б Я В Л Е Н И Е
Общинска администрация – Аврен, Област Варна със седалище и адрес: с. Аврен, област Варна, ул. „Тодор Ноев“ № 8 на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност на държавни служители и заповед № 437 от 23.04.2024 год. на кмета на Община Аврен обявява конкурс за длъжността Началник отдел „Устройство на територията“ при следните условия:
- Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1.1. висше образование, степен „бакалавър”;
1.2. професионален опит – 3 години стаж или ранг ІІІ младши;
1.3. специфични изисквания за длъжността:
- да отговарят на изискванията на чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител.
1.4. допълнителни изисквания и квалификации:
- професионално направление – технически и инженерни науки;
- компютърна умения – AutoCAD и офис пакет MS Office/Word, Excel; Internet;
- управленска компетентност, работа в екип, комуникативна компетентност, ориентация към резултати, фокус към клиента, професионална компетентност, дигитална компетентност;
- отлично познаване на нормативната уредба, свързана с дейността по устройствено планиране и строителство, включително ЗУТ, ЗМСМА, ЗСПЗЗ и други специализирани законови нормативни актове.
- Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността: 933 лв.
Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
- Начин на провеждане на конкурса:
- тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
- интервю.
- Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
4.1. заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение № 3 към чл.17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност на държавни служители, към което се прилагат:
4.2. декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
4.3. копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
4.4. копия от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит и/или ранг;
4.5. копия от други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.
- Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
- Място и срок за подаване на документите за участие: лично или чрез пълномощник (нотариално заверено пълномощно) в деловодството на Община Аврен, находящо се в Информационен център за обслужване на граждани на адрес: село Аврен, ул. „Йордан Ноев” № 50, Община Аврен, Област Варна всеки работен ден от 8.30 до 17.00 часа или по електронен път, като заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл. 17, ал. 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители са подписани от кандидата с електронен подпис на адрес: office@avren.bg в 14 – дневен срок от датата на публикуване на обявлението.
- Списъците или други съобщения във връзка с конкурса ще бъдат обявени на интернет страницата на Община Аврен www.avren.bg, рубрика „Общинска администрация“, подрубрика „Конкурси“.
- При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от гл. експерт „Човешки ресурси“ при Община Аврен за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите по чл. 17, ал. 6 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност на държавни служители информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща.
- Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика: осъществява функции по ръководство, координиране и контролиране на дейностите в отдел „Устройство на територията“.
За контакти: главен експерт „Човешки ресурси“, тел. за връзка: 0895/ 77 04 83.
Приложения
Публикувано на 24.04.2024 г.
Класиране
на кандидатите участвали
в конкурса за длъжността: Главен архитект на Община Аврен
На основание чл. 44, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, комисията класира на първо място:
на първо място - П. З. П., вх. № М-562/27.03.2024 г.
Подписи на членовете на конкурсната комисия:
- Даниела Петрова /п/
- арх. Христо Топчиев /п/
- арх. Петър Тасев /п/
- арх. Георги Митев /п/
- Снежана Мирова /п/
- Десислава Ламбова /п/
- Светла Василева /п/
С П И С Ъ К
на допуснати и недопуснати кандидати
за длъжността: Главен архитект
Въз основа на преценката конкурсната комисия реши:
1. Допуска до конкурс следните кандидати:
1.1. М. А. А., вх. № М-558/26.03.2024 г.
1.2. П. З. П., вх. № М-562/27.03.2024 г.
Посочените кандидати трябва да се явят на решаване на тест на 16.04.2024 год. от 9.30 часа в заседателна зала „Просвета“ към Общинска администрация – Аврен.
2. Не се допуска до конкурс следните кандидати:
Име, презиме, фамилия |
Основание за недопускане |
Няма такива. |
|
Даниела Колева Петрова - Председател на конкурсна комисия: /п/
Дата: 04.04.2024 год.
СИСТЕМА
за определяне на резултатите
за провеждане на конкурс за длъжността
Главен архитект на Община Аврен
1. Конкурсът за заемане на длъжността Главен архитект на община се провежда чрез решаване на тест и провеждане на интервю (чл. 33 от НПКПМДСл, във връзка с чл. 34, ал. 1 от НПКПМДСл).
2. Имайки предвид, че Община Аврен е отдалечена от гр. Варна, решаването на тест и провеждането на интервю да се проведат на 16.04.2024 год. от 9.30 часа в заседателна зала „Просвета” към Общинска администрация - Аврен.
3. Продължителността за решаване на теста е 45 минути, като началото и края се обявяват от председателя на комисията (чл. 34, ал. 6 от НПКПМДСл).
4. Конкурсната комисия подготвя три различни варианта на тест с 24 затворени въпроса с един възможен верен отговор и одобрява критериите за преценка на резултатите. Изборът на варианта за решаване на тест се извършва по реда на чл. 36, ал. 4 от НПКПМДСл, т.е. след обявяване на началото на провеждане на конкурса един от кандидатите изтегля чрез жребий един от вариантите на тест и го обявява на всички кандидати.
5. На кандидатите се осигуряват листове за решаване на теста подпечатани с печат на Община Аврен (чл.35, ал.1 от НПКПМДСл).
6. След обявяване на крайният час за решаване на теста – попълнените тестове се поставят в плик голям формат, подпечатан с печат на Община Аврен, като в плик малък формат (подпечатан с печат на Община Аврен), всеки кандидат запечатва попълнен формуляр с неговото име. Отварянето на плика – малък формат става след като тестът се оцени от проверяващите, за да се отбележи резултатът срещу името на кандидата (чл.35, ал. 2 от НПКПМДСл).
7. Всеки верен отговор носи 0,25 точки.
8. Минималният резултат, при който кандидата да се счита за успешно издържал теста са 16 точки, което е оценка 4,00 (чл. 34, ал. 5 от НПКПМДСл).
9. Коефициента, с който се умножава резултата от теста е 4.
10. Проверените тестове се подписват от всички членове на комисията.
11. Членовете на комисията, след като оценят тестовете, поканват участниците в конкурса и им обявяват резултатите от теста, за което се съставя протокол.
12. До участие в интервюто се допускат кандидати, чийто резултат от решаването на теста е най-малко "4".
13. Интервюто се провежда след 30 минути от обяваване на края на решаването на теста при условие, че кандидатите са покрили изискващия се минимум от точки.
14. Всеки член на комисията преценява качествата на кандидите въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала и попълва формуляр съгласно приложение № 6 от НПКПМДСл ( чл. 42, ал.4 от НПКПМДСл).
15. Оценката на кандидата от интервюто е средноаритметична от оценките на членовете на комисията. За успешно издържал интервюто се счита кандидат, получил не по-малко от 4,50.
16. Коефициент, с който се умножава резултата от интервюто – 4.
17. Окончателният резултат е сбор от резултатите, получени от решаване на тест и от проведеното интервю, умножени с коефициентите по т.9 и т.16 (чл.43, ал.1 от НПКПМДСл).
18. Окончателните резултати на кандидата се оформят във формуляр съгласно приложение № 8 от НПКПМДСл (чл. 43, ал.2 от НПКПМДСл).
19. Въз основа на проведения конкурс комисията класира от първо до трето място кандидатите с най - висок окончателен резултат, който е получен при провеждането на конкурса, за което се съставя протокол (чл.44, ал.1 от НПКПМДСл).
20. В десетдневен срок от приключване на конкурса комисията представя на органа по назначаването протокол за проведения конкурс и всички документи на класираните кандидати (чл.44, ал.3 от НПКПМДСл).
21. В срока по т. 20 класирането на кандидатите от първо до трето място се обявява на интернет страницата на Община Аврен. Всички кандидати се уведомяват по електронна поща, като им се изпраща извлечение от протокола по т. 19 (чл.44, ал.3 от НПКПМДСл).
О Б Я В Л Е Н И Е
Общинска администрация – Аврен, Област Варна със седалище и адрес: с. Аврен, област Варна, ул. „Тодор Ноев“ № 8 на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл.14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност на държавни служители и заповед № 306 от 14.03.2024 год. на кмета на Община Аврен обявява конкурс за длъжността „Главен архитект“ при следните условия:
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1.1. висше образование, степен „магистър”;
1.2. професионален опит – 3 години стаж или ранг ІV младши;
1.3. специфични изисквания за длъжността:
- придобита пълна проектантска правоспособност или необходимият стаж за придобиването й, съгласно чл. 5, ал. 2 от Закона за устройството на територията;
- да отговарят на изискванията на чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител.
1.4. допълнителни изисквания и квалификации:
- професионално направление – „Архитектура, строителство и геодезия“, специалност „Архитектура“;
- компютърна умения - офис пакет MS Office/Word, Excel; Internet;
- управленска компетентност, работа в екип, комуникативна компетентност, ориентация към резултати, фокус към клиента, професионална компетентност, дигитална компетентност;
-отлично познаване на нормативната уредба, свързана с дейността по устройствено планиране, инвестиционно проектиране и строителство, контрол на дейността по устройство на територията, кадастър и регулация, включително ЗУТ, ЗМСМА и други специализирани законови нормативни актове.
- Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността: 933 лв.
Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
- Начин на провеждане на конкурса:
- тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
- интервю.
- Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
4.1. заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение № 3 към чл.17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност на държавни служители, към което се прилагат:
4.2. декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
4.3. копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
4.4. копия от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит и/или ранг;
4.5. копие от документ, доказващ придобитата пълна проектантска правоспособност /за кандидати, които имат пълна проектантска правоспособност/;
4.6. копия от други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.
- 5. Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
- Място и срок за подаване на документите за участие: лично или чрез пълномощник (нотариално заверено пълномощно) в деловодството на Община Аврен, находящо се в Информационен център за обслужване на граждани на адрес: село Аврен, ул. „Йордан Ноев” № 50, Община Аврен, Област Варна всеки работен ден от 8.30 до 17.00 часа или по електронен път, като заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл.17, ал. 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители са подписани от кандидата с електронен подпис на адрес: office@avren.bg в 14 – дневен срок от датата на публикуване на обявлението.
- Списъците или други съобщения във връзка с конкурса ще бъдат обявени на интернет страницата на Община Аврен www.avren.bg, рубрика „Общинска администрация“, подрубрика „Конкурси“.
- При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от гл. експерт „Човешки ресурси“ при Община Аврен за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите по чл. 17, ал. 6 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност на държавни служители информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща.
- Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика: осъществява функции по ръководство, координиране и контролиране на дейностите по устройствено планиране, проектирането и строителството на територията на Община Аврен, и издаване на административни актове съобразно правомощията му, предоставени от Закона за устройството на територията.
За контакти: главен експерт „Човешки ресурси“, тел. за връзка: 0895/ 77 04 83.
Приложения
Публикувано на 14.03.2024 г.
О Б Я В Л Е Н И Е
Общинска администрация – Аврен, Област Варна със седалище и адрес: с. Аврен, област Варна, ул. „Тодор Ноев“ № 8 на основание чл. 91, ал. 1 и ал. 2 от Кодекса на труда и заповед № 260 от 28.02.2024 год. на кмета на Община Аврен обявява конкурс за длъжността „Вътрешен одитор“ при следните условия:
- Вид на правоотношението: трудово правоотношение на 8 (часов) часов работен ден, петдневна работна седмица.
- Място на работа: Община Аврен, с. Аврен, ул. „Тодор Ноев“ № 8.
- Характер на работа: Осъществява вътрешен одит по Закона за вътрешния одит в публичния сектор на всички структури, програми, дейности и процеси в общината (в т. ч. на разпоредители с бюджет от всички нива), включително финансираните със средства от Европейския съюз.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- образование - висше;
- образователна степен – „бакалавър“;
- професионален опит във вътрешния одит в публичния сектор – не се изисква.
- Специфични изисквания за заемане на длъжността:
- да е дееспособно лице;
- да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
- да има завършено висше образование и придобита образователно-квалификационна степен „магистър“ или „бакалавър“;
- да притежава сертификат „вътрешен одитор в публичния сектор“, издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл. 53 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор, или да притежава валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор.
- да отговаря на изискванията по чл. 107а, ал. 1 от Кодекса на труда.
- Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:
- професионална област на придобито висше образование направления – финанси, икономика, право;
- компютърна умения - офис пакет MS Office/Word, Excel; Internet;
- Начинът на провеждане на конкурса:
- тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
- интервю.
- Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
8.1. заявление за участие в конкурса;
8.2. копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;
8.3. копие от сертификат „вътрешен одитор в публичния сектор“, издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл. 53 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор или копие от валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор;
8.4. декларация по чл. 19, ал. 2, т. 1 и т. 2 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор.
- Място и срок за подаване на документите за участие: лично или чрез пълномощник (нотариално заверено пълномощно) в деловодството на Община Аврен, находящо се в Информационен център за обслужване на граждани в с. Аврен на адрес: село Аврен, ул. „Йордан Ноев” № 50, Община Аврен, Област Варна всеки работен ден от 8.30 до 17.00 часа или по електронен път, като заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл. 19, ал. 2, т. 1 и т. 2 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор са подписани от кандидата с електронен подпис и изпратени на адрес: office@avren.bg в 30 – дневен срок от датата на публикуване на обявлението.
- Размер на основната заплата, определена за длъжността – минималната заплата за длъжността съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията е в размер на 933 лева.
- На допуснатите кандидати ще се съобщи писмено датата, часът на започване и мястото за провеждане на конкурса.
- На недопуснатите кандидати ще се съобщи писмено съображенията за отказа за допускане до конкурса.
- Резултатите от конкурса ще се съобщят на участвалите в него лица по реда на чл. 95, ал. 2 от Кодекса на труда.
- При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощник се уведомяват от гл. експерт „Човешки ресурси“ при Община Аврен за пречките за назначаване, посочени в чл. 107а, ал. 1 от Кодекса на труда. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. Когато заявлението се подава по електронен път, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща.
За контакти: главен експерт „Човешки ресурси“, тел. за връзка: 0895/ 77 04 83.
Приложения
Публикувано на 1.03.2024 г.
О Б Я В Л Е Н И Е
Общинска администрация – Аврен, Област Варна със седалище и адрес: с. Аврен, област Варна, ул. „Тодор Ноев“ № 8 на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл.14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност на държавни служители и заповед № 259 от 27.02.2024 год. на кмета на Община Аврен обявява конкурс за длъжността „Ръководител вътрешен одит“ при следните условия:
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1.1. висше образование, степен „магистър”;
1.2. професионален опит – 4 години стаж или ранг ІІІ младши;
1.3. специфични изисквания за длъжността:
- да отговарят на изискванията на чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител;
- да отговарят на изискванията на чл. 19, ал. 2, т. 1, 2 и 4 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор, а именно: да са дееспособни лица; да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер и да не са лишени по съдебен ред от правото да заемат съответната длъжност; да притежават сертификат за вътрешен одитор в публичния сектор, издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл. 53 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор или да притежават валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор;
- да отговарят на изискванията на чл. 21, ал. 2 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор.
1.4. допълнителни умения и квалификации:
- професионална област на придобито висше образование – направление финанси, икономика, право;
- компютърна умения - офис пакет MS Office/Word, Excel; Internet;
- управленска компетентност, работа в екип, комуникативна компетентност, ориентация към резултати, фокус към клиента, профисеонална компетентност и дигитална компетентност.
- български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
- Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността: 933 лв.
Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
- Начинът на провеждане на конкурс:
- тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
- интервю.
- Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
4.1. заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност на държавни служители, към което се прилагат:
4.2. декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
4.3. копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
4.4. копия от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит;
4.5. копие от сертификат „вътрешен одитор в публичния сектор“, издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл. 53 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор или копие от валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор;
4.6. декларация по чл. 21, ал. 2 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор ;
4.7. копия от други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.
- Място и срок за подаване на документите за участие: лично или чрез пълномощник (нотариално заверено пълномощно) в деловодството на Община Аврен, находящо се в Информационен център за обслужване на граждани на адрес: село Аврен, ул. „Йордан Ноев” № 50, Община Аврен, Област Варна всеки работен ден от 8.30 до 17.00 часа или по електронен път, като заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл.17, ал. 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители са подписани от кандидата с електронен подпис на адрес: office@avren.bg в 14 – дневен срок от датата на публикуване на обявлението.
- Списъците или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на Община Аврен www.avren.bg, рубрика „Общинска администрация“, подрубрика „Конкурси“.
- При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от гл. експерт „Човешки ресурси“ при Община Аврен за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите по чл. 17, ал. 6 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност на държавни служители информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща.
- Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика: Ръководи, организира, координира дейността на звеното за вътрешен одит в съответствие с изискванията на Закона за вътрешния одит в публичния сектор.
За контакти: главен експерт „Човешки ресурси“, тел. за връзка: 0895/ 77 04 83.
Приложения
Публикувано на 27.02.2024 г.