"Община Аврен - услуги за ранно детско развитие"
О Б Я В Я В А М:
Прием на документи за подбор на персонал по проект „Община Аврен – услуги за ранно детско развитие, по Договор №BG05M9OP001-2.004-0023-С01, за следните длъжности:
1.Директор на „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ на пълен работен ден
2.Социален работник в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ за следните услуги в дейности:
2.1.„Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения“, със заетост 200 часа на година – 1бр.
2.2.“Семейна консултация и подкрепа", „Работа с родители и децата, дейности за семейно планиране и индивидуална работа в това число и индивидуална работа с деца и родители вкл и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещаване на детска градина“, със заетост 760 часа на година 1бр. и 960 часа на година – 1бр.
3.Медицинска сестра в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ за следните услуги в дейност :
3.1.„Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, със заетост 100 часа на година – 1бр.
3.2.“Семейна консултация и подкрепа" и "Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещаване на детска градина“ със заетост 100 часа на година – 1бр.
3.3. „Подкрепа за осигуряване на здравна детска детска консултация и дейности по превенция на заболяванията, със заетост 480 часа на година – 1бр.
4.Педиатър в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ за следните услуги в дейности:
4.1. „Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, със заетост 100 часа на година – 1бр.
4.2. Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията, със заетост 240 часа на година – 1бр.
5.Психолог в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ за следните услуги:
5.1. .“Семейна консултация и подкрепа" и "Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещаване на детска градина“ със заетост 480 часа на година.
6.Гинеколог в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ за следните услуги:
6.1. .“Семейна консултация и подкрепа" и "Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещаване на детска градина“ със заетост 100 часа на година. – 1бр.
7.Специален педагог в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ в услугата: „Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания“ със заетост 720 часа на година – 1бр.
8.Медиатор в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ за следните услуги:
8.1.Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията, със заетост 480 часа на година – 1бр.
8.2.Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, със заетост 960 часа на година – 1бр.
8.3.“Семейна консултация и подкрепа", „Работа с родители и децата, дейности за семейно планиране и индивидуална работа в това число и индивидуална работа с деца и родители вкл и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещаване на детска градина“ със заетост 960 часа на година -1бр.
9.Юрист в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ за следните услуги:
9.1.“Семейна консултация и подкрепа", „Работа с родители и децата, дейности за семейно планиране и индивидуална работа в това число и индивидуална работа с деца и родители вкл и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещаване на детска градина“ със заетост 200 часа на година
10.Шофьор в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ на пълен работен ден
11.Хигиенист в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ със заетост два часа на ден.
І. Място на работа: Център за социални услуги за деца и техните семейства“ в община Аврен.
ІІ. Характер на работата: Предоставяне на социални услуги за деца и техните семейства за ранно детско развитие
ІІІ. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
- Длъжност: „Директор”
1.1.Висше образование с образователно-квалификационна степен: бакалавър/магистър, специалности: икономика, стопанско управление, социални дейности, социална педагогика, социален мениджмънт и др.
1.2. Трудов стаж – минимум три години
- Длъжност: „Социален работник”
2.1. Средно образование.
2.2. Трудов стаж – минимум две години, опит в предоставяне на социални услуги е предимство.
- Длъжност: „Медицинска сестра“
3.1. Средно специално медицинско образование, полувисше или висше образование – завършена образователна степен професионален бакалавър, специалност: медицинска сестра, медицински фелдшер.
3.2. Трудов стаж минимум - минимум две години опит по специалността
- Длъжност „Педиатър“
4.1. Висше медицинско образование, специалност „Педиатър“
4.2. Трудов стаж минимум - минимум две години опит по специалността
- Длъжност „Гинеколог“
5.1. Висше медицинско образование, специалност „Акушер – гинеколог“
5.2. Трудов стаж минимум - минимум две години опит по специалността
- Длъжност „Юрист“
6.1. Висше образование с образователно-квалификационна степен: магистър по право
6.2.Трудов стаж минимум - минимум две години опит по специалността
7.Длъжност „Медиатор“
7.1.Средно образование.
7.2.Трудов стаж– не се изисква; опит в сферата социалните услуги е предимство.
8.Длъжност „Специален педагог“
8.1. Висше образование с образователно-квалификационна степен: бакалавър/магистър със специалност „Специален педагог“
8.2. Трудов стаж минимум - минимум две години опит по специалността
- Длъжност „Психолог“
9.1. Висше образование, специалност „Психология“
9.2. Трудов стаж - минимум две години опит по специалността
- Длъжност „Шофьор“
10.1. Образование не се изисква
10.2. Да притежава свидетелство за управление на МПС
- Длъжност „Хигиенист“
11.1. Образование не се изисква
11.2. Опит не се изисква
ІV. Необходими документи за кандидатстване :
- Заявление по образец;
- Автобиография;
- Мотивационно писмо;
- Копие на документи за придобита образователно – квалификационна степен или удостоверение за завършено такова;
- Копие на документи, удостоверяващи професионален опит, за позициите, за които се изисква такъв;
- Копие на документи за допълнителна квалификация;
- Копие на трудова и/или осигурителна книжка;
- Копие на експертно решение на ТЕЛК – за кандидати с трайни увреждания;
- Копие на пенсионно решение – за кандидати пенсионери;
- Служебна бележка/удостоверение от дирекция „Бюро по труда”;
- Служебна бележка от месторабота /ако кандидата работи/;
- Свидетелство за управление на МПС за позицията, за която се изисква;
- Начин на провеждане на подбора.
- Подбор по документи.
- Среща разговор – събеседване с избраните кандидати
Документите се подават в деловодството на Община Аврен лично или чрез упълномощено лице, на адрес: с. Аврен, Община Аврен, Област Варна, ул. „Йордан Ноев” № 50 в срок от 08.00 часа на 17.12.2021 год. до 16.00 ч. на 29.12.2021 год. или по електронна поща eu@avren.bg
Име на проект: „Община Аврен - услуги за ранно детско развитие
Длъжността за която се кандидатства и услугата за която се кандидатства:
Име и адрес на кандидата:
Публикувано на 15.12.2021г.
Уважаеми потребители на социалните услуги предоставяни в Община Аврен, чрез "Център за предоставяне на социални услуги за деца от 0 до 7г. и техните семейства" в с. Аврен, Община Аврен“ информираме Ви, че в предвид усложнената пандемична обстановка свързана с COVID 19, на официалната страница на Община Аврен www.avren.bg, в секция Проекти и програми 2014г. -2020г. в Проект "Община Аврен - услуги за ранно детско развитие", ще бъдат качвани презентации, новини, и информация за потребителите на услугите.
Моля при възникнали въпроси и необходимост от информация, да се свържете с г-жа Павлина Баева – директор на "Център за предоставяне на социални услуги за деца от 0 до 7г. и техните семейства" в с.Аврен, Община Аврен“ на тел. 0895 311045
О Б Я В А
- Заявление по образец;
- Автобиография;
- Мотивационно писмо;
- Копие на документи за придобита образователно – квалификационна степен или удостоверение за завършено такова;
- Копие на документи, удостоверяващи професионален опит, за позициите, за които се изисква такъв;
- Копие на документи за допълнителна квалификация;
- Копие на трудова и/или осигурителна книжка;
- Копие на експертно решение на ТЕЛК – за кандидати с трайни увреждания;
- Копие на пенсионно решение – за кандидати пенсионери;
- Служебна бележка/удостоверение от дирекция „Бюро по труда”;
- Служебна бележка от месторабота /ако кандидата работи/;
Образец на Заявлението за кандидастване
УВАЖАЕМИ РОДИТЕЛИ,
- до 05.07.2021 год. за първа група – 05.07.2021 год. до 30.07.2021 год.
- до 02.08.2021 год. за втора група – 02.08.2021 год. до 27.08.2021 год.
Образец на заявлението за кандидатстване
Информационен бюлетин и презентации специалисти от ЦСУДС:
беседа май 2021г. педиатър
информационен бюлетин за ЦСУДС
гинеколог април тема
презентация психолог Стоева
Община Аврен - услуги за ранно детско развитие“ "Център за предоставяне на социални услуги за деца от 0 до 7г. и техните семейства" в с.Аврен, Община Аврен“
Месец март- презентация
Месец януари- презентация
Месец март- работни листи
Месец април- работни листи
Месец май- презентация
Месец юни- презентация
Месец юли- презентация
Месец декември- презентация
О Б Я В А
- Заявление по образец;
- Автобиография;
- Мотивационно писмо;
- Копие на документи за придобита образователно – квалификационна степен или удостоверение за завършено такова;
- Копие на документи, удостоверяващи професионален опит, за позициите, за които се изисква такъв;
- Копие на документи за допълнителна квалификация;
- Копие на трудова и/или осигурителна книжка;
- Копие на експертно решение на ТЕЛК – за кандидати с трайни увреждания;
- Копие на пенсионно решение – за кандидати пенсионери;
- Служебна бележка/удостоверение от дирекция „Бюро по труда”;
- Служебна бележка от месторабота /ако кандидата работи/;
УВАЖАЕМИ РОДИТЕЛИ,
- до 08.07.2020 год. за първа група – 13.07.2020 год. до 07.08.2020 год.
- до 05.08.2020 год. за втора група – 07.08.2020 год. до 04.09.2020 год.
Образец на заявлението за кандидатстване
УВАЖАЕМИ РОДИТЕЛИ,
О Б Я В А
Във връзка с удължаване срока за изпълнение на проект „Община Аврен – услуги за ранно детско развитие, по Договор № BG05M9OP001-2.004-0023-С01, до 31.12.2019 год.
О Б Я В Я В А М:
Прием на документи за подбор на персонал по проект „Община Аврен – услуги за ранно детско развитие, по Договор №BG05M9OP001-2.004-0023-С01, за следните длъжности:
1.Директор на „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ на пълен работен ден
2.Социален работник в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ за следните услуги в дейности:
2.1.„Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения“, със заетост 200 часа на година – 1бр.
2.2.“Семейна консултация и подкрепа", „Работа с родители и децата, дейности за семейно планиране и индивидуална работа в това число и индивидуална работа с деца и родители вкл и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещаване на детска градина“, със заетост 760 часа на година 1бр. и 960 часа на година – 1бр.
3.Медицинска сестра в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ за следните услуги в дейност :
3.1.„Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, със заетост 100 часа на година – 1бр.
3.2.“Семейна консултация и подкрепа" и "Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещаване на детска градина“ със заетост 100 часа на година – 1бр.
3.3. „Подкрепа за осигуряване на здравна детска детска консултация и дейности по превенция на заболяванията, със заетост 480 часа на година – 1бр.
4.Педиатър в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ за следните услуги в дейности:
4.1. „Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, със заетост 100 часа на година – 1бр.
4.2. Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията, със заетост 240 часа на година – 1бр.
5.Психолог в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ за следните услуги:
5.1. .“Семейна консултация и подкрепа" и "Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещаване на детска градина“ със заетост 480 часа на година.
6.Гинеколог в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ за следните услуги:
6.1. .“Семейна консултация и подкрепа" и "Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещаване на детска градина“ със заетост 100 часа на година. – 1бр.
7.Специален педагог в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ в услугата: „Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания“ със заетост 720 часа на година – 1бр.
8.Медиатор в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ за следните услуги:
8.1.Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията, със заетост 480 часа на година – 1бр.
8.2.Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, със заетост 960 часа на година – 1бр.
8.3.“Семейна консултация и подкрепа", „Работа с родители и децата, дейности за семейно планиране и индивидуална работа в това число и индивидуална работа с деца и родители вкл и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещаване на детска градина“ със заетост 960 часа на година -1бр.
9.Юрист в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ за следните услуги:
9.1.“Семейна консултация и подкрепа", „Работа с родители и децата, дейности за семейно планиране и индивидуална работа в това число и индивидуална работа с деца и родители вкл и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещаване на детска градина“ със заетост 200 часа на година
10.Шофьор в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ на пълен работен ден
11.Хигиенист в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ със заетост два часа на ден.
І. Място на работа: Център за социални услуги за деца и техните семейства“ в община Аврен.
ІІ. Характер на работата: Предоставяне на социални услуги за деца и техните семейства за ранно детско развитие
ІІІ. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
- Длъжност: „Директор”
1.1.Висше образование с образователно-квалификационна степен: бакалавър/магистър, специалности: икономика, стопанско управление, социални дейности, социална педагогика, социален мениджмънт и др.
1.2. Трудов стаж – минимум три години
- Длъжност: „Социален работник”
2.1. Средно образование.
2.2. Трудов стаж – минимум две години, опит в предоставяне на социални услуги е предимство.
- Длъжност: „Медицинска сестра“
3.1. Средно специално медицинско образование, полувисше или висше образование – завършена образователна степен професионален бакалавър, специалност: медицинска сестра, медицински фелдшер.
3.2. Трудов стаж минимум - минимум две години опит по специалността
- Длъжност „Педиатър“
4.1. Висше медицинско образование, специалност „Педиатър“
4.2. Трудов стаж минимум - минимум две години опит по специалността
- Длъжност „Гинеколог“
5.1. Висше медицинско образование, специалност „Акушер – гинеколог“
5.2. Трудов стаж минимум - минимум две години опит по специалността
- Длъжност „Юрист“
6.1. Висше образование с образователно-квалификационна степен: магистър по право
6.2.Трудов стаж минимум - минимум две години опит по специалността
7.Длъжност „Медиатор“
7.1.Средно образование.
7.2.Трудов стаж– не се изисква; опит в сферата социалните услуги е предимство.
8.Длъжност „Специален педагог“
8.1. Висше образование с образователно-квалификационна степен: бакалавър/магистър със специалност „Специален педагог“
8.2. Трудов стаж минимум - минимум две години опит по специалността
- Длъжност „Психолог“
9.1. Висше образование, специалност „Психология“
9.2. Трудов стаж - минимум две години опит по специалността
- Длъжност „Шофьор“
10.1. Образование не се изисква
10.2. Да притежава свидетелство за управление на МПС
- Длъжност „Хигиенист“
11.1. Образование не се изисква
11.2. Опит не се изисква
ІV. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление по образец;
- Автобиография;
- Мотивационно писмо;
- Копие на документи за придобита образователно – квалификационна степен или удостоверение за завършено такова;
- Копие на документи, удостоверяващи професионален опит, за позициите, за които се изисква такъв;
- Копие на документи за допълнителна квалификация;
- Копие на трудова и/или осигурителна книжка;
- Копие на експертно решение на ТЕЛК – за кандидати с трайни увреждания;
- Копие на пенсионно решение – за кандидати пенсионери;
- Служебна бележка/удостоверение от дирекция „Бюро по труда”;
- Служебна бележка от месторабота /ако кандидата работи/;
- Свидетелство за управление на МПС за позицията, за която се изисква;
- Начин на провеждане на подбора.
- Подбор по документи.
- Среща разговор – събеседване с избраните кандидати
Документите се подават в деловодството на Община Аврен лично или чрез упълномощено лице, на адрес: с. Аврен, Община Аврен, Област Варна, ул. „Йордан Ноев” № 50 в срок от 08.00 часа на 10.10.2018 год. до 16.00 ч. на 24.10.2018 год. в запечатан плик, с надпис:
Име на проект: „Община Аврен - услуги за ранно детско развитие
Длъжността за която се кандидатства и услугата за която се кандидатства:
Име и адрес на кандидата:
При кандидатстване за една длъжност, но в различни услуги се предоставят отделен комплект документи.
О Б Я В А
- За първа група, с предвидени занимания от 07.2018г. до 07.08.2018г., Заявления се приемат от 08.00ч. на 25.06.2018г. до 16.00ч. на 03.07.2018г.
- За втора група, с предвидени занимания от 08.2018г. до 05.09.2018г., Заявления се приемат от 08.00ч. на 09.07.2018г. до 16.00ч. на 03.08.2018г.
О Б Я В А
- Заявление по образец;
- Автобиография;
- Мотивационно писмо;
- Копие на документи за придобита образователно – квалификационна степен или удостоверение за завършено такова;
- Копие на документи, удостоверяващи професионален опит, за позициите, за които се изисква такъв;
- Копие на документи за допълнителна квалификация;
- Копие на трудова и/или осигурителна книжка;
- Копие на експертно решение на ТЕЛК – за кандидати с трайни увреждания;
- Копие на пенсионно решение – за кандидати пенсионери;
- Служебна бележка/удостоверение от дирекция „Бюро по труда”;
- Служебна бележка от месторабота /ако кандидата работи/;
О Б Я ВА
Удължава се срока за прием на документи за подбор на персонал по проект „Община Аврен – услуги за ранно детско развитие, по Договор №BG05M9OP001-2.004-0023-С01, за длъжност:
1.Медиатор в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ за следните услуги:
1.1.”Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията”, със заетост 480 часа на година – 1бр.
1.2.”Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения”, със заетост 960 часа на година – 1бр.
3.3.“Семейна консултация и подкрепа", „Работа с родители и децата, дейности за семейно планиране и индивидуална работа в това число и индивидуална работа с деца и родители вкл и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещаване на детска градина“ със заетост 960 часа на година -1бр.
І. Място на работа: Център за социални услуги за деца и техните семейства“ в община Аврен.
ІІ. Характер на работата: Предоставяне на социални услуги за деца и техните семейства за ранно детско развитие
ІІІ. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
1.Длъжност „Медиатор“
1.1.Средно образование.
1.2.Трудов стаж– не се изисква; опит в сферата социалните услуги е предимство.
ІV. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление по образец;
- Автобиография;
- Мотивационно писмо;
- Копие на документи за придобита образователно – квалификационна степен или удостоверение за завършено такова;
- Копие на документи, удостоверяващи професионален опит, за позициите, за които се изисква такъв;
- Копие на документи за допълнителна квалификация;
- Копие на трудова и/или осигурителна книжка;
- Копие на експертно решение на ТЕЛК – за кандидати с трайни увреждания;
- Копие на пенсионно решение – за кандидати пенсионери;
- Служебна бележка/удостоверение от дирекция „Бюро по труда”;
- Служебна бележка от месторабота /ако кандидата работи/;
V.Начин на провеждане на подбора.
- Подбор по документи.
- Среща разговор – събеседване с избраните кандидати
Документите се подават в деловодството на Община Аврен лично или чрез упълномощено лице, на адрес: с. Аврен, Община Аврен, Област Варна, ул. „Йордан Ноев” № 50 в срок от 08.00 часа на 28.05.2018г. до 16.00ч. на 08.06.2018г. в запечатан плик, с надпис:
Име на проект: „Община Аврен - услуги за ранно детско развитие
Длъжността за която се кандидатства и услугата за която се кандидатства:
Име и адрес на кандидата:
При кандидатстване за една длъжност, но в различни услуги се предоставят отделен комплект документи.
Медиатор в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ за следната услуга:
„Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията, със заетост 480 часа на година – 1бр.
І. Място на работа: Център за социални услуги за деца и техните семейства“ в община Аврен.
ІІ. Характер на работата: Предоставяне на социални услуги за деца и техните семейства за ранно детско развитие
ІІІ. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
Длъжност „Медиатор“
- Средно образование.
- Трудов стаж– не се изисква; опит в сферата социалните услуги е предимство.
ІV. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление по образец;
- Автобиография;
- Мотивационно писмо;
- Копие на документи за придобита образователно – квалификационна степен или удостоверение за завършено такова;
- Копие на документи, удостоверяващи професионален опит, за позициите, за които се изисква такъв;
- Копие на документи за допълнителна квалификация;
- Копие на трудова и/или осигурителна книжка;
- Копие на експертно решение на ТЕЛК – за кандидати с трайни увреждания;
- Копие на пенсионно решение – за кандидати пенсионери;
- Служебна бележка/удостоверение от дирекция „Бюро по труда”;
- Служебна бележка от месторабота /ако кандидата работи/;
- Свидетелство за управление на МПС за позицията, за която се изисква;
V. Начин на провеждане на подбора.
- Подбор по документи.
- Среща разговор – събеседване с избраните кандидати
Документите се подават в деловодството на Община Аврен лично или чрез упълномощено лице, на адрес: с. Аврен, Община Аврен, Област Варна, ул. „Йордан Ноев” № 50 в срок от 08.00 часа на 01.03.2018г. до 16.00ч. на 13.03.2018г. в запечатан плик, с надпис:
Име на проект: „Община Аврен - услуги за ранно детско развитие
Длъжността за която се кандидатства и услугата за която се кандидатства:
Име и адрес на кандидата:
При кандидатстване за една длъжност, но в различни услуги се предоставят отделен комплект документи.
Обявата да се публикува в сайта на Община Аврен, да се постави на таблото в Общинска администрация – Аврен и информационен център на общината.
Медиатор в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ за следната услуга:
„Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията, със заетост 480 часа на година – 1бр.
І. Място на работа: Център за социални услуги за деца и техните семейства“ в община Аврен.
ІІ. Характер на работата: Предоставяне на социални услуги за деца и техните семейства за ранно детско развитие
ІІІ. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
Длъжност „Медиатор“
- Средно образование.
- Трудов стаж– не се изисква; опит в сферата социалните услуги е предимство.
ІV. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление по образец;
- Автобиография;
- Мотивационно писмо;
- Копие на документи за придобита образователно – квалификационна степен или удостоверение за завършено такова;
- Копие на документи, удостоверяващи професионален опит, за позициите, за които се изисква такъв;
- Копие на документи за допълнителна квалификация;
- Копие на трудова и/или осигурителна книжка;
- Копие на експертно решение на ТЕЛК – за кандидати с трайни увреждания;
- Копие на пенсионно решение – за кандидати пенсионери;
- Служебна бележка/удостоверение от дирекция „Бюро по труда”;
- Служебна бележка от месторабота /ако кандидата работи/;
- Свидетелство за управление на МПС за позицията, за която се изисква;
V. Начин на провеждане на подбора.
- Подбор по документи.
- Среща разговор – събеседване с избраните кандидати
Документите се подават в деловодството на Община Аврен лично или чрез упълномощено лице, на адрес: с. Аврен, Община Аврен, Област Варна, ул. „Йордан Ноев” № 50 в срок от 08.00 часа на 19.02.2018г. до 16.00ч. на 28.02.2018г. в запечатан плик, с надпис:
Име на проект: „Община Аврен - услуги за ранно детско развитие
Длъжността за която се кандидатства и услугата за която се кандидатства:
Име и адрес на кандидата:
При кандидатстване за една длъжност, но в различни услуги се предоставят отделен комплект документи.
Обявата да се публикува в сайта на Община Аврен, да се постави на таблото в Общинска администрация – Аврен и информационен център на общината.
О Б Я В А
във връзка изпълнение на проект „Община Аврен – услуги за ранно детско развитие, по Договор № BG05M9OP001-2.004-0023-С01
Прием на документи за подбор на персонал по проект „Община Аврен – услуги за ранно детско развитие, по Договор №BG05M9OP001-2.004-0023-С01, за следната длъжност:
Медиатор в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ за следната услуга:
„Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията, със заетост 480 часа на година – 1бр.
І. Място на работа: Център за социални услуги за деца и техните семейства“ в община Аврен.
ІІ. Характер на работата: Предоставяне на социални услуги за деца и техните семейства за ранно детско развитие
ІІІ. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
Длъжност „Медиатор“
- Средно образование.
- Трудов стаж– не се изисква; опит в сферата социалните услуги е предимство.
ІV. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление по образец;
- Автобиография;
- Мотивационно писмо;
- Копие на документи за придобита образователно – квалификационна степен или удостоверение за завършено такова;
- Копие на документи, удостоверяващи професионален опит, за позициите, за които се изисква такъв;
- Копие на документи за допълнителна квалификация;
- Копие на трудова и/или осигурителна книжка;
- Копие на експертно решение на ТЕЛК – за кандидати с трайни увреждания;
- Копие на пенсионно решение – за кандидати пенсионери;
- Служебна бележка/удостоверение от дирекция „Бюро по труда”;
- Служебна бележка от месторабота /ако кандидата работи/;
- Свидетелство за управление на МПС за позицията, за която се изисква;
V. Начин на провеждане на подбора.
- Подбор по документи.
- Среща разговор – събеседване с избраните кандидати
Документите се подават в деловодството на Община Аврен лично или чрез упълномощено лице, на адрес: с. Аврен, Община Аврен, Област Варна, ул. „Йордан Ноев” № 50 в срок от 08.00 часа на 23.01.2018г. до 16.00ч. на 16.02.2018г. в запечатан плик, с надпис:
Име на проект: „Община Аврен - услуги за ранно детско развитие
Длъжността за която се кандидатства и услугата за която се кандидатства:
Име и адрес на кандидата:
При кандидатстване за една длъжност, но в различни услуги се предоставят отделен комплект документи.
Обявата да се публикува в сайта на Община Аврен, да се постави на таблото в Общинска администрация – Аврен и информационен център на общината.
Лице за контакти:
Пламена Стефанова – Ръководител проект
Тел. за връзка: 0882592059
УВАЖАЕМИ РОДИТЕЛИ,
За втора поредна година по проект „Община Аврен – услуги за ранно детско развитие“, по Договор №BG05M9OP001-2.004-0023-С01, финансиран по Оперативна програма „ Развитие на човешките ресурси“, съфинансиран от Европейския съюз, чрез Европейски социален фонд, услугата „Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище“ за деца от 5 г. до 7 г. ще се предоставя в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ в с. Аврен от 06.07.2017 год. до 05.09.2017 год. за две групи от по 15 деца.
- първа група – 12.06.2017 год. до 30.06.2017 год.
- втора група – 03.07.2017 год. до 31.07.2017 год.
О Б Я В А
Община Аврен обявява прием на документи за подбор на персонал по проект „Община Аврен – услуги за ранно детско развитие, по Договор №BG05M9OP001-2.004-0023-С01, за следните длъжности:
1.Педагог в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ в услугата: „Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище“ със заетост 233 часа за 44 работни дни в рамките на два календарни месеца– 1бр.
8.Медиатор в услугата: „Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище“ със заетост 264 часа за 44 работни дни в рамките на два календарни месеца – 1бр.
І. Място на работа: Център за социални услуги за деца и техните семейства“ в община Аврен.
ІІ.Характер на работата: предоставяне на услугата “Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище – 2017г.
ІІІ. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
1.Длъжност „Медиатор“
1.1.Средно образование.
1.2.Трудов стаж– не се изисква; опит в сферата на социалните услуги е предимство.
2.Длъжност „Педагог“
2.1. Полувисше или висше образование със специалност „педагогика“
2.2. Трудов стаж минимум - минимум две години опит по специалността
ІV. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление по образец;
- Автобиография;
- Мотивационно писмо;
- Копие на документи за придобита образователно – квалификационна степен или удостоверение за завършено такова;
- Копие на документи, удостоверяващи професионален опит, за позициите, за които се изисква такъв;
- Копие на документи за допълнителна квалификация;
- Копие на трудова и/или осигурителна книжка;
- Копие на експертно решение на ТЕЛК – за кандидати с трайни увреждания;
- Копие на пенсионно решение – за кандидати пенсионери;
- Служебна бележка/удостоверение от дирекция „Бюро по труда”;
- Служебна бележка от месторабота /ако кандидата работи/;
Документите се подават в деловодството на Община Аврен лично или чрез упълномощено лице, на адрес: с. Аврен, Община Аврен, Област Варна, ул. „Йордан Ноев” № 50 в срок от 08.00 часа на 24.06.2017 год. до 16.00 ч. на 03.07.2017 г. в запечатан плик, с надпис:
Име на проект: „Община Аврен - услуги за ранно детско развитие
Длъжността за която се кандидатства и услугата за която се кандидатства:
Име и адрес на кандидата:
Заповед 714 от 11.05.2017 г., относно удължаване срока за прием на документи за подбор на персонал по проект "Община Аврен - услуги за ранно детско развитие", по Договор №BG05M90P001-2.004-0023-C01, за длъжността - Специален педагог в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ в услугата: „Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания“ със заетост 720 часа на година – 1бр.
Заповед 669 от 04.05.2017 г.
О Б Я В Я В А М:
Прием на документи за подбор на персонал по проект „Община Аврен – услуги за ранно детско развитие, по Договор №BG05M9OP001-2.004-0023-С01, за следните длъжности:
Специален педагог в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ в услугата: „Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания“ със заетост 720 часа на година – 1бр.
Община Аврен - услуги за ранно детско развитие
О Б Я В А
Уважаеми родители,
Община Аврен стартира проект „Община Аврен – услуги за ранно детско развитие“, по Договор №BG05M9OP001-2.004-0023-С0, финансиран по Оперативна програма
„Развитие на човешките ресурси“, съфинансиран от Европейския съюз, чрез Европейски социален фонд.
От 15.08.2016г.–14.09.2016г., стартира втора група за деца от 5г до 7г. в услугата „Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище“, която ще бъде предоставяна в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ в oбщина Аврен, с.Аврен.
Тези от Вас, които желаят да запишат децата си, могат да подават заявления в деловодството на община Аврен, на адрес: с. Аврен, община Аврен, област Варна, ул. „Йордан Ноев” № 50 в срок от 08.00 до 16.00 часа на 12.08.2016г.
Заниманията ще се провеждат за група от 15 деца за един месец, с продължителност от 8.30 ч. до 12.30ч. всеки работен ден. Ще бъде осигурено едно хранене във формат „късна закуска – ранен обяд“.
За целите на дейността по предоставяне на услугата ще бъдат ангажирани двама специалисти – педагог и медиатор.
Необходимият за попълване пакет документи, може да намерите на официалният сайт на община Аврен, или при необходимост, такъв ще Ви бъде предоставян в кабинет „Проекти програми“ в Общинска администрация – Аврен.
Лице за контакти:
Гергана Димитрова – Директор на „Център за социални услуги за деца и техните семейства”
Тел. за връзка: 0895770485
Заповед № 1160/01.08.2016г. относно удължаване срока за прием на документи за подбор на персонал по проект "Община Аврен - услуги за ранно детско развитие", по Договор №BG05M90P001-2.004-0023-C01, за следните длъжности: изтегли
Заповед № 1028/14.07.2016г. относно прием на документи за подбор на персонал по проект „Община Аврен – услуги за ранно детско развитие, по Договор №BG05M9OP001-2.004-0023-С01, за следните длъжности: изтегли
Изтегли: Заявление
Заповед №1086/25.07.2016 г. относно удължаване срока за прием на документи за подбор на персонал по проект "Община Аврен - услуги за ранно детско развитие", по Договор №BG05M9OP001-2.004-0023-C01, за следните длъжности: изтегли
О Б Я В А
05.07.2016г.
- Заявление по образец;
- Автобиография;
- Мотивационно писмо;
- Копие на документи за придобита образователно – квалификационна степен или удостоверение за завършено такова;
- Копие на документи, удостоверяващи професионален опит, за позициите, за които се изисква такъв;
- Копие на документи за допълнителна квалификация;
- Копие на трудова и/или осигурителна книжка;
- Копие на експертно решение на ТЕЛК – за кандидати с трайни увреждания;
- Копие на пенсионно решение – за кандидати пенсионери;
- Служебна бележка/удостоверение от дирекция „Бюро по труда”;
- Служебна бележка от месторабота /ако кандидата работи/;
Име и адрес на кандидата:
О Б Я В А
Уважаеми родители,
Община Аврен стартира проект „Община Аврен – услуги за ранно детско развитие“, по Договор №BG05M9OP001-2.004-0023-С0, финансиран по Оперативна програма „ Развитие на човешките ресурси“, съфинансиран от Европейския съюз, чрез Европейски социален фонд.
От 18.07.2017г.–14.09.2016г., стартира услугата „Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище“,за деца от 5г. до 7г., която ще бъде предоставяна в „Център за социални услуги за деца и техните семейства“ в Община Аврен, с.Аврен.
Тези от Вас, които желаят да запишат децата си, могат да подават Заявления в деловодството на Община Аврен, на адрес: с. Аврен, Община Аврен, Област Варна, ул. „Йордан Ноев” № 50 в срок от 08.00 часа на 05.07.2016 год. до 16.00 ч. на 15.07.2016 г.
Заниманията ще се провеждат за групи от по 15 деца, за по един месец, с продължителност от 8.00ч. до 13.00ч. всеки работен ден. Ще бъде осигурено едно хранене във формат „късна закуска – ранен обяд“
За целите на дейността по предоставяне на услугата ще бъдат ангажирани двама специалисти – педагог и медиатор.
Необходимият за попълване пакет документи, може да намерите на официалният сайт на Община Аврен, или при необходимост, такъв ще Ви бъде предоставян в кабинет „Проекти програми“ в Общинска администрация – Аврен
Лице за контакти:
Пламена Стефанова – Ръководител проект
Тел. за връзка: 0882592059
Децата и тяхното развитие – приоритет в политиката на Община Аврен
На 01.07.2016 г., Кметът на Община Аврен г-н Емануил Манолов подписа договор с Министерство на труда и социалната политика за финансиране на дейностите по Проект „Община Аврен - услуги за ранно детско развитие“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейски социален фонд.
Проектът предвижда предоставяне на социални услуги за ранно детско развитие в "Център за предоставяне на социални услуги за деца от 0 до 7г. и техните семейства" в с. Аврен. Услугите, които ще бъдат предоставяни целят постигане на устойчивост и резултати в сферата на превенцията и консултативната помощ при ранното детско развитие, чрез предоставяне на услугите "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания", "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения", "Семейно консултиране и подкрепа" и "Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина","Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията" ,"Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище" и "Управление и функциониране на услугите". Услугите за ранно детско развитие ще се предоставят както в Центъра така и чрез мобилни групи по населени места в общината в подходящи за целите на проекта места, по домовете на родителите и децата от целевите групи и в детските градини за срок от 27 месеца. Проекта е с насоченост най - общо към семейства с деца от 0 до 7г., представители на уязвимите групи, включително и деца с увреждания.