Официален интернет сайт
Повишаване на професионалната компетентност на служителите в администрацията на община Аврен за по-резултатно изпълнение на задълженията"
Дата на публикуване:
18.08.2014 13:24



Присъстващите на пресконференцията бяха приветствани от Кмета на Община Аврен – Г-н Емануил Манолов. Той благодари на всички за участитето в мероприятието и сподели в специалното си обръщение към аудиторията ползите от това, служителите на Общинска администрация - Аврен да се обучават в различни области и да доразвиват своите умения и компетенции.
Координаторът по проекта - г-жа Елена Б. Иванова – запозна присъстващите както с приоритетните цели, които са повишаване професионалната квалификация и компетенции на служителите от община Аврен, придобиване на нови умения за подобряване на имиджа на общинската администрация пред обществеността и подобряване на комуникацията между служителите й, така и с очаквани резултати по проектното предложение. Подробно бяха разяснени етапите на развитие на дейностите по реализирането му.
Г-жа Иванова отбеляза, че доброто управление на човешките ресурси е фактор, без който реформата в държавната администрация е трудно осъществима. Капацитетът на администрацията, съчетаващ професионалната квалификация и компетентността на служителите, е предпоставка както за успешното въвеждане на принципите на по-добро управление, така и за подобряване на административното обслужване.
Този документ е създаден в рамките на проект „ Повишаване на професионалната компетентност на служителите в администрацията на Община Аврен за по-резултатно изпълнение на задълженията ”, по Договор №М 13-22-85/06.08.2014 г. който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски социален фонд. Цялата отговорност за съдържанието на публикацията се носи от Община Аврен и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган.
Презентация